Bij Berg en Meer doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je vakantie een onvergetelijke is. Het kan helaas gebeuren dat er iets mis gaat of je niet helemaal tevreden bent. Wat doe je dan?
Ga altijd eerst met de medewerkers of eigenaar van je geboekte accommodatie in gesprek direct tijdens je vakantie. In veel gevallen zal dit tot een oplossing leiden, ook zij willen je graag een fijne vakantie bieden. Kom je er samen niet uit of is een oplossing simpelweg niet mogelijk? Neem dan contact op met ons via telefoonnummer 0031 53 2303655 of e-mail info@bergenmeer.nl. Tot nu toe zijn we altijd nog tot een gewenste oplossing gekomen.
Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.